Trouwlocatie Insights
Hoe bereik je jouw bruidsparen in tijden van corona en kom je sterker uit deze crisis?
In een crisis ben je al snel geneigd om alle activiteiten stop te zetten. Maar misschien is dit juist wel het moment om te investeren in campagnes en je potentiële doelgroep aan te spreken. Eén ding is zeker: deze tijd biedt ook kansen voor wie creatief is en durft. Wij lazen de beste blogs van marketing experts en delen ze op deze pagina.
Marketing tijdens de COVID’19 crisis
Fingerspitz
Dealen met een crisis vergt creatief ondernemerschap. Je moet daarom goed kijken wat er in deze situatie wél mogelijk is. Hoe creëer je opties voor de klant om wel te kopen? Weet hoe ons brein werkt en reageert in tijden van crisis en voorkom dat je als locatie de verkeerde keuzes maakt.
Leestijd: 8 minuten
Marketingkansen voor meeting- & eventlocaties in Nederland na coronacrisis
Venue Marketing
Interessant onderzoek onder event locaties door Stijn Oude Vrielink van Venue Marketing. Vlak na het uitbreken van het virus in ons land ondervroeg hij locaties wat voor kansen zij zien na de coronacrisis.
Leestijd: 6 minuten
Waarom je in tijden van crisis niet moet bezuinigen op marketing
Marketingfacts.nl
Nu de maatschappij en de economie door het coronavirus vrijwel tot stilstand zijn gekomen, stoppen veel merken hun mediacampagnes. Maar daar kan juist een stevig prijskaartje aan hangen, beargumenteert Rob Revet (FNDMNTL) in deze blog op Marketingfacts.
Leestijd: 12 minuten